lördag 18 augusti 2012

Välkommen

Välkommen till mitt allra första inlägg!
Jag heter Sara, är 18 år och nyutexaminerad från gymnasiets naturvete. Jag älskar att baka, slappna av och att utveckla min hälsa. Ja, detta kanske inte riktigt går ihop men moderation är ju alltid rätt väg att gå, eller hur?

Nja, jag vet inte. Ibland passar det faktiskt med något alldeles extra.
När man är glad och ska fira.
När man är ledsen och ska muntra upp sig.
När det är varmt ute och solen skiner.
När det är mulet och man kommer in lite småfrusen.
När man är peppad på att testa något nytt.
Ja, det passar ganska ofta att testa på nya saker.

Jag vet ännu inte vad jag vill göra i livet, och som ledig från skola och allt vad det heter är det ett bra tillfälle att testa nya saker.

Här är du välkommen att läsa om nya recept och allt annat som berör min vardag. Men detta är främst en kulinariskt inriktad blogg, kanske för andra nybörjare, precis som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar